Srpen 2007

Wii fit a wii balance board

4. srpna 2007 v 21:47 | Blood4ever |  Hardware wii a ds
Wii fit a wii balance board
Miyamoto na tiskovce představil svou novou hru - Wii Fit. Ke hře bude dodáván Wii Balance Board. Ten umí měřit jakou silou stojíte na levé a na pravé části tohoto příslušentví. Díku tomu můžete s Wii Fit cvičit, hrát speciální minihry, vážit se a.t.d.... Hra výjde v roce 2008. Kdy přesně vyjde a kolik asi bude stát je ještě ve hvězdách.
VIDEO-ZDE






Cubed únor

4. srpna 2007 v 21:23 | Blood4ever |  magazíny



4 novinky na VC

4. srpna 2007 v 15:23 | Blood4ever |  zprávy od Nintenda
4 novinky na VC.
Tento týden vyletíte z kůže! Na Wii Virtual Console nepřicházejí tři, ale rovnou čtyři klasické tituly minulých let. Těšit se tak můžete na bestseller Shinobi III, akční Dynamite Headdy, klasiku Shining Force a akční puzzle Drop Off.
Shinobi III
První se tento týden představí úspěšná klasiky Shinobi III, která vyšla původně v roce 1993 pro systém Sega Mega Drive. Shinobi III je často vnímána jako nejlepší akční plošinovka v celé proslulé Shinobi sérii díky své vysoké kvalitě obrazu a rychlému různorodému hraní hry. Hráči převezmou roli Joa Musashiho, bojovníka Ninjitsu, jehož úkolem je zlikvidovat zlo, které vychází z nedávno vzkříšeného zločineckého spolku Neo Zeed. Tato ninja hra může být vaše za 800 Wii bodů.
Dynamite Headdy
Pokud byste měli zájem o něco trochu odlišného, proč se nepodívat na Dynamite Headdy. Původně byla tato hra uvedena na trh v roce 1994 také na Sega Mega Drive. Dynamite Headdy je zábavná akční plošinovka zasazena do světa plného obživlých hraček. Headdy, hvězda cestujícího divadla s výbušnou oddělitelnou hlavou, musí bojovat s bezpočtem ďábelských loutek na několika divadelních jevištích a porazit zlého loutkového krále "Temného démona" a jeho nohsledy. Kromě toho se Headdy pokouší o zlikvidování svého starého nepřítele Trouble Bruina. Dynamite Headdy je dostupný také za 800 Wii bodů.
Shining Force
Dále se objeví tento týden na Wii virtuální konzoli klasika Shining Force. Tisíc let míru jsou zničeny, když Království Runefaust přivedlo válku do země Rune. Hráč, který ovládá Sílu světla, musí opět převzít roli Lorda Temnot a zlikvidovat všechny ďábelské kreatury, které ohrožují tuto nádhernou zemi, aby došlo k obnovení míru ve válkou zničeném národě. Shining Force je dostupná ke stažení za 800 Wii bodů.
Drop Off
A na závěr tu máme akční puzzle Drop Off, které vyšlo původně v roce 1991 pro TurboGrafx. Na princeznu Azumi bylo uvrženo spící kouzlo a je na našem hrdinovi Takashim, aby se pustil do jejích hrůzných snů a zachránil ji od tohoto spícího kouzla. Hráči musí použít všechnu svou mazanost, aby vyčistili cestu od překážek, které brání jejich setkání. Za použití různých předmětů a pomocí kontrolování úhlu míče musí hráči rozbíjet bloky, které padají z vrchní části obrazovky, a dokončit a vyřešit puzzle, aby zachránili Azumi ze světa snů. Tato důvtipná hra je dostupná tento týden za 600 Wii bodů.
Tyto klasické tituly doplňují seznam 116 klasických titulů, které již jsou v Evropě na Wii virtuální konzoli dostupné.

Super mario bros

4. srpna 2007 v 13:10 | Blood4ever |  VC recenze
Super mario bros.
Totožnost?
Ano hra je úplně stejná jako před lety.Mám z ní stejný pocit jako když sem ji hrál (moje úplně první hra) na stařičkém NESU(nintendo entertaiment system).Jen bych řekl že úrovně a celkově grafika je trochu uhlazenější.Takže si myslím že za těch 500 wii points což je v přepočtu 175kč je to 100%koupě.Co říst víc prostě klasika!
Úrovně.
Úrovně jsou poměrně dlouhé obtížnost se zvišuje s každým nadchazejícím levelem(ale zvládnout se to v pohodě dá).Občas si i zaplavete ve vodě.Hra je rozdělená na světy které se sobě podobají v žádn¨ém případě ale nejsou stejné!Například první svět má 4 kola, na každé kolo máte 3 životy které si ale můžete doplnit i během hry.Na konci světa občas někoho zachráníte napíše se THANK YOU MARIO :) a samozřejme vám ta dotyčná postava řekne že princezna tu není a že je v ůplně jiném hradě.
Zvuky.
Zvuky jsou opět totožné s původní verzí n NESu.Jsou to takové ty pípnutí a z toho skládané melodie, které známe třeba z gameboy color.Ke zvukům vám toho víc říct nemohu protože tam prakticky ani jiny nejsou :).
Příběh.
No tak příběh asi dobře každý zná princeznu unesli a schovali do hradu.Což se děje skoro vždycky tak musí mario jit na výpravu aby ji zachránil.A když náhodou někdy v jiné hře neunesou Peach(princezna) tak unesou maria a jde ho zachraňovat ona :) .
Celkově.
Je to vynikající hra kdo hrál na NESu tak ví co to je za bombu :) ten kdo nehrál jedině doporučuju.
Plusy:herní doba,dobře se pobavíte,hra pro dva hráče
Mínusy:Může být na takové hře vůbec něco špatného?
95%
ZDE JEVIDEO RECENZE

DS nebo Lite?

4. srpna 2007 v 11:20 | Blood4ever |  Ankety
No tak hlasujte.

Wii Zapper

4. srpna 2007 v 10:04 | Blood4ever |  Hardware wii a ds
Wii Zapper - předzvěst laviny akčních her

Je to pouhý kus plastu, přesto mu bylo věnováno hned několik minut v rámci hlavní prezentace na E3. Proč? Protože "změní dynamiku first-person stříleček, stejně jako ovladač Wii-mote změnil pojetí sportovních her", jak prohlásil šéf amerického Nintenda Reggie Fils-Aime. To jsou možná až příliš silná slova, každopádně můžeme znovupředstavení Zapperu chápat přinejmenším jako příslib většího množství first-person akcí pro Wii. Pro tuto chvíli se ví o třech titulech, které budou tuto umělohmotnou konstrukci ve tvaru pistole, do které se zasazuje Wii-mote i Nunchuk, podporovat.
Zpětná kompatibilita?

Dosud vydané FPS jsou pomocí Zapperu neovladatelné. Periferie totiž umožňuje využití pouhých tří tlačítek na obou ovladačích dohromady, konkrétně jde o trigger (tlačítko B) sloužící ke střelbě a tlačítka Z a C z Nunchuku. K ovládání pohybu postavy pak slouží páčka na Nunchuku
.

V jednoduchosti je síla, říká se, avšak v tomto případě to zcela neplatí. Mnozí novináři si stěžovali na plastovou spoušť, která nereaguje tak, jak by měla - na pistoli nestiskáte přímo tlačítko B, nýbrž kohoutek, který se o "béčko" opírá. Občas se prý stává, že po stisku nenásleduje výstřel. To se však dá do konce roku, kdy bude výrobek uveden na trh (v USA), ještě vypilovat (doslova). Zapper bude k mání jako součást balení vybraných her a také samostatně za necelých 20 dolarů.

• Proč je nový Zapper lepší?

Prototyp Zapperu pro Wii se ukázal již na loňské E3, nakonec však nebyl oficiálně oznámen. Jaký je důvod změny designu? Je jich hned několik, přičemž ten zásadní vyplývá už z povahy ovládání konzole Wii, které je mimořádně citlivé. Koncepce nového Zapperu, jež vyžaduje zapojení obou rukou, slibuje větší stabilitu při míření, o pohodlí nemluvě. Tím druhým impulsem k redesignu bylo bezesporu množství využívaných tlačítek, jež bylo v případě starého modelu zredukováno na jedno, respektive na dvě při držení obouruč.
Prototyp zapperu(nerealizovaná verze)
.
Konečná verze.